Meld je aan via het formulier en we nemen binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kennismakingsgesprek (online of fysiek).
We richten jouw administratie volledig in. Stap je over van boekhouder? Dan zorgen wij ervoor dat jouw administratie op de juiste manier wordt overgezet.
Je wordt volledig ontzorgt en je kunt je boekhouding bijhouden via je smartphone. Je ontvangt wekelijks updates over hoe jouw onderneming ervoor staat.
Sinds 2016 ben ik als zelfstandig ondernemer begonnen om de boekhouding te verzorgen voor een oplopend aantal klanten. Sinds het begin is mijn doel geweest om boekhouden weer leuk en interessant te maken voor zowel de klant als voor de boekhouder zelf. Het stoffige imago van de boekhouder moet verdwijnen en daarvoor in de plaats komt een toekomstbestendige en vlotte boekhouder terug.
Om de boekhouding weer efficiënt en interactief te maken, ben ik sinds 2020 begonnen met het volledig digitaliseren van de boekhouding voor mijn klanten. Elke klant kan middels een applicatie op zijn/haar telefoon binnen een handomdraai zien wat het huidige resultaat is en welke facturen er openstaan. Daarnaast kan elke bon/factuur eenvoudig via een foto worden geüpload. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken om kwijtgeraakte bonnetjes of hoef je niet meer achter de feiten aan te lopen met een achterlopende administratie. Alles is namelijk 24/7 bijgewerkt en up-to-date.
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis”
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
per maand voor eenmanszaken
Meest gekozen
per maand voor VOF/BV
per maand voor fiscale eenheden
Wanneer je meerdere ondernemingen of speciale verzoeken hebt, dan kun je via onderstaande button contact opnemen voor de mogelijkheden. Wij denken graag met je mee.
Solid Administration biedt verschillende diensten aan. Niet alle diensten gelden voor alle pakketten. De diensten en pakketten kun je op deze pagina vinden.
Nadat je je hebt aangemeld via het formulier nemen we binnen 24 uur contact met je op voor het plannen van een kennismakingsgesprek (online of fysiek). Wanneer er vanuit beide partijen een goed gevoel is, kunnen we de eerste van de volgende maand starten met het volledig inrichten van jouw administratie. Mocht je eerder willen beginnen dan de eerste van de volgende maand, dan kan dit in goed overleg. Wij zijn hier flexibel in.
Ja, je kan op ieder moment starten. Meld je aan via het formulier op deze pagina en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.
Voor het betalen van jouw abonnement, hebben we geldige betaalgegevens nodig. Dit gaat in overleg nadat we de kennismaking hebben gehad. Met die betaalgegevens geef je toestemming voor het incasseren van het maandbedrag per SEPA-incasso.
Mocht je op dit moment een andere boekhouder hebben, dan regelen wij de overstap voor je. Dit gaat in goed overleg.
Dat zouden wij jammer vinden, maar het is mogelijk om je abonnement op te zeggen. Dit kun je per e-mail doen. Opzeggen kan op ieder moment en de opzegtermijn is 1 maand.
temp wordt met trots aangedreven door WordPress