Ons website proces

1. Online ontdekkingsconsult en kennismakingsgesprek

We brengen de grootte van het project in kaart, onderzoeken problemen en brainstormen over benodigde oplossingen.

2. Project voorstel

We maken een passend voorstel voor een mogelijke opdracht waarin de prijzen per onderdeel worden vernoemd. Er kan online akkoord worden gegeven.

3. Voorstel online goedkeuren

Onderaan het voorstel dat je hebt ontvangen, vind je een formulier. Door dit in te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, ga je akkoord met de opdracht.

4. Aanbetaling van 50%

Voordat we verder gaan met de werkzaamheden, dient er een aanbetaling van 50% te worden voldaan. Je zult binnen 24 uur een factuur hiervoor ontvangen.

5. Verdiepende sessie met de klant

Tijdens een online meeting gaan we dieper in op de doelen van de website, maken we een sitemap en bekijken we samen een aantal websites om inspiratie op te doen.

6. Inhoud opvragen

Beschikbaar materiaal wordt bij de klant opgevraagd. Hieronder valt alles wat kan helpen bij de realisatie van de nieuwe website. Hiervoor is er een gezamenlijke Google Drive map aangemaakt. De link wordt per mail verzonden.

7. Een ontwerper krijgt de taak om een concept ontwerp te maken van de homepagina

De ontwerper gaat met de input aan de slag om een ontwerp te maken voor de homepagina. Het ontwerp van deze pagina zal dienen als leidraad voor de rest van het ontwerp.

8. De klant krijgt twee revisieronden om feedback te geven op het ontwerp

Het ontwerp van de homepagina wordt aangeleverd en de klant wordt gevraagd om hier concrete feedback op te geven. In totaal heeft de klant twee revisieronden. Bij extra revisieronden wordt er een uurtarief van 95 euro gehanteerd.

9. De ontwerper ontwerpt de rest van de pagina's op de website.

De resterende pagina's voor de nieuwe website worden ontworpen op basis van de ontworpen homepagina.

10. De klant krijgt twee revisieronden om feedback te geven op het ontwerp van de website.

Het ontwerp van de website wordt aangeleverd en de klant wordt gevraagd om hier concrete feedback op te geven. In totaal heeft de klant twee revisieronden. Bij extra revisieronden wordt er een uurtarief van 95 euro gehanteerd.

11. Om verder te gaan met de realisatie van de website is het nodig dat het tweede betalingsbedrag van 25% betaald wordt.

Voordat we verder gaan met de werkzaamheden, dient de tweede betaling van 25% te worden voldaan.

12. Een ontwikkelaar krijgt het project en start de website op onze server. De ontwikkelaar bouwt vervolgens de website.

De ontwikkelaar gaat aan de slag om het goedgekeurde ontwerp om te zetten in een goedwerkende website.

13. De ontwerper geeft feedback aan de ontwikkelaar.

De ontwerper controleert of de ontwikkelaar het ontwerp precies volgens het ontwerp heeft gebouwd.

14. De klant krijgt een eerste blik op de ontwikkelaars link en we vragen om wijzigingen.

Door middel van een feedbacktool geeft de klant feedback op de website. Grote wijzigingen, zoals het toevoegen van secties en elementen, worden uitgevoerd tegen een uurtarief van 95 euro.

15. Interne veranderingen worden doorgevoerd.

Een tweede teamlid beoordeelt de wijzigingen intern en stuurt de link opnieuw naar de klant.

16. De klant geeft een tweede en laatste set wijzigingen op en wij maken deze wijzigingen.

We voeren de laatste punten uit op de website. Bij eventuele extra revisieronden wordt een uurtarief van 95 euro gehanteerd.

17. Het testen van de website.

We testen de website op verschillende browsers, apparaten, schermformaten, contactformulieren, navigatie-items, hyperlinks, sociale media en anchor teksten.

19. De klant betaalt het resterende bedrag van 25%.

De laatste betaling van 25% moet betaald worden om het project te kunnen voltooien en om de website live te zetten.

20. De website wordt live gezet op de hosting.

De laatste betaling van 25% moet betaald worden om het project te kunnen voltooien en om de website live te zetten.

21. Toegang tot de website word gedeeld

Er wordt een e-mail verzonden met de inloggegevens en wachtwoorden naar de klant.